Pillowco

Klantenservice

Contact 

Telefoon: 06 457 42 457
E-mail    : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Klachten afhandeling

Indien u niet tevreden bent over onze producten dan horen wij dit natuurlijk graag. Heeft u een klacht dan kunt u een email sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of u kunt ons telefonisch bereiken op 06 457 42 457. Na ontvangst van uw klacht zullen wij u direct per e-mail een bevestiging sturen plus een indicatie wanneer u van ons een antwoord kunt verwachten. Wij streven naar tevreden klanten en zullen er alles aan doen om samen met u een passende oplossing te vinden voor uw klacht. Wij bieden een 100% tevredenheidsgarantie.
Mocht onverhoopt blijken dat wij u niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen dan kunt u uw klacht ook deponeren bij het onafhankelijke waarborgfonds Webshop Keurmerk. Deze organisatie zal uw klacht onafhankelijk en neutraal in behandeling nemen en tot een uitspraak komen.
Contactgegevens Webshop Keurmerk
Stichting Webshop Keurmerk
T.a.v. mr. M.C.J. Teurlings
Willemsparkweg 193
1071HA, Amsterdam
E-mail:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
www:http://www.keurmerk.inf

 

Uitsluiting Herroepingsrecht

Als u uw bestelling bij Pillow Co heeft geplaatst kunt u zich niet meer berroepen op uw herroepingsrecht, omdat de door Pillow Co geproduceerde kussens maatwerk betreft, uw bestelling wordt overeenkomstig uw gestelde specificaties geproduceerd.

 

Hoe bestel ik een kussen of een kussenhoes?

Antwoord: Bij Pillowco.nl kunt u eenvoudig uw hoezen of kussens bestellen.
Ga naar de pagina: Prijzen.
Op deze pagina staat een invulscherm waarin u al uw informatie omtrent uw kussens en/of hoezen kwijt kunt. Als u al uw gegevens ingevuld heeft, kunt u kiezen uit 3 mogelijkheden : 1.) prijsofferte per email ontvangen. 2). Prijsofferte per email ontvangen en terugbellen voor advies. 3). Prijsofferte per email ontvangen en direct overgaan tot bestellen. Bij optie 2 en 3 zullen wij u altijd contact met u opnemen om advies te verlenen en/of om uw bestelling door te nemen. Indien de order voor u akkoord is, dan sturen wij u per email de factuur. Indien u dit ingewikkeld vindt, dan kunt u ons het beste even bellen : 06 457 42 457, zodat wij u een advies op maat kunnen geven.

 

Mijn hoezen hebben afwijkende maten & vormen

Antwoord: Bijna alle kussens & hoezen varianten zijn mogelijk om te maken. U kunt telefonisch contact met ons opnemen, dan helpen wij u graag verder.

 

Hoe bestel ik een stofstaal

Antwoord: Ga naar de pagina stofstaal bestellen, hier kunt u de gewenste kleuren selecteren (maximaal 4). Via een bankoverschrijving van 2,50 euro zullen wij de stalen naar het door door u opgegeven adres versturen. Uiteraard wordt de 2,50 met U verrekend zodra u een bestelling bij ons plaatst.

 

Kan ik ook alleen de stof en/of vulling los bestellen?

Antwoord: Het is mogelijk om alleen de stof en/of vulling te bestellen.

 

Wat is de levertijd van de hoezen & kussens?

Antwoord: De standaard levertijd is 3 tot 4 weken, vanaf het moment dat de betaling door ons is ontvangen.

 

Kan ik mijn kussens & hoezen retourneren?

Antwoord: Helaas kunt u uw kussens niet aan ons retour sturen, omdat uw bestelling voor u op maat is gemaakt. Zie onze Voorwaarden. Omdat uw bestelling maatwerk betreft kunt u zich niet beroepen op uw Herroepingsrecht.
Mocht onverhoopt uw bestelling niet aan de gestelde eisen voldoen of gebreken vertonen, dan verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen, zodat wij direct voor een passende oplossing kunnen zorgen.

 

Kan ik mijn kussens & hoezen ook zelf afhalen?

Antwoord: Het is helaas niet mogelijk om uw kussens zelf op te halen, alle bestellingen worden rechtreeks vanuit de fabriek naar de klant verstuurt, hierbij maken wij gebruik van de bezorgingsdienst van GLS transport.